Menu Close

Informacija lengvai suprantama kalba

INFORMACIJA LENGVAI SUPRANTAMA KALBA (angl. „easy-to –read“) 
Šis tekstas yra parašytas lengvai suprantama kalba.

Lengvai suprantama kalba yra oficialus būdas paprasčiau pateikti informaciją.
Lengvai suprantama kalba:
• reikalinga žmonėms, kuriems sunku suprasti įprastus tekstus;
• padeda žmonėms sužinoti naujos Informacijos.

 

Kas yra Vilniaus lopšelis-darželis „Pumpurėlis”?
Ikimokyklinio ugdymo įstaiga, kur ugdomi vaikai nuo 2 iki 7 metų.

Lopšelyje-darželyje vaikai lavina savo įgūdžius, ugdo kūrybiškumą, socialinius įgūdžius ir pasirengia mokyklai.

 

 

Lopšelio-darželio direktorė:
Lopšelio darželio L. e. direktorės pareigas – Vilma Noreikaitė-Daunienė.

 

 

 

 

 

 

Mokomoji kalba:
Lopšelyje-darželyje mokomoji kalba yra lietuvių.

 

 


Koks lopšelio-darželio adresas?

Centrinė būstinė – Kalvarijų g. 186, Vilnius

 

 

Koks lopšelio-darželio darbo laikas?
Darželio grupių – pirmadienį, antradienį, trečiadienį, ketvirtadienį, penktadienį – nuo 7.00 iki 18.00 val.
Priešmokyklinių grupių – pirmadienį, antradienį, trečiadienį, ketvirtadienį, penktadienį – nuo 7.15 iki 17.45 val.
Šeštadienį, sekmadienį – nedirba lopšelis-darželis.

 

Šventinėmis dienomis – nedirba lopšelis-darželis:
– Sausio 1 d.
– Vasario 16 d.
– Kovo 11 d.
– Velykos
– Gegužės 1 d.
– Birželio 24 d.
– Liepos 6 d.
– Rugpjūčio 15 d.
– Lapkričio 1 d. 
– Lapkričio 2 d.
– Grudžio 24 d.
– Grudžio 25 d.
– Gruodžio 26 d. 

 

 

Skambinti galite:
Direktoriaus kab. tel. – +3705277 5822
Bendras tel. – +3705276 1352

 

 

 

Atsiųsti elektroninį laišką galite:
rastine@pumpurelis.vilnius.lm.lt 

 

 

 

 

 

Informacija atnaujinta 2026-03-05

Skip to content